Vis originalen
“
Tak for din opmærksomhed og forespørgsler om vores krydstogt på fartøjet, som vi lejede gennem dit firma. Uanset skibet, marinaen, basen, vejret... og andre ting, der skete eller ikke skete på vores krydstogt, kan hverken jeg eller mine besætningsmedlemmer have nogen klager eller indvendinger, fordi vi stadig brugte vores ferie på smukkeste hav. og satali pso de smukkeste bastards. Vi har valgt det udtryk, der passer os bedst, når alle de mennesker, du møder i lystbådehavne, restauranter, mandrake-caféer... er venlige og hjertelige, i et venligt humør, når de venter på dig med et smil på læben, så eventuelle fejl bliver hurtigt glemt og forbliver kun gode minder. - på den ellers rene og pæne båd var der et par småfejl, som vi fik løst med den meget behagelige hr. Bublet og hans venlige kollega Ivana. Den eneste klage, der ikke rigtig påvirker hverken dig eller charteristen, er arbejdstiden på tankstationen, som i hvert fald om fredagen, hvor næsten alle skibe vender tilbage til basen, skal være åben mindst til kl. 20.00 med halvtomt tanke. Det skete, at vi vendte tilbage til Trogir før kl. 16.00 og der stod 11 både og ventede på os i kø, og en politibåd var ved at fylde sine tanke ved pumpen. Da den var fuld, var klokken præcis 16.45 og pumpen var ved at lukke. . Nogle med undren, nogle med forbandelse og nogle med en bitter smag, bandt vi op i lystbådehavnen. Og vi løste i hvert fald problemet nemt, og der var andre, der ikke kom så let forbi. I slutningen af dagen, som jeg allerede sagde, var alt fantastisk, tak for din opmærksomhed, og vi vil helt sikkert svare igen. Hvad angår mine data, er du velkommen til at bruge dem til dine behov. Varme hilsner til dig og dine venner i Trogir. Peter Heberle, Slovenien
”
Båd model: |
Oceanis 411 , sejlbåd |
Dato: |
15.06.2006 |
Beliggenhed: |
Kroatien , Trogir
|