Daniele Alberico Elan 340

Vis originalen “ Kære Marijana, endnu en gang tak for din høflighed og professionalisme. Krydstogtet gik meget godt, og vejret var godt. Vedhæftet sender jeg billeder med skjorten ... undskyld den overskyede himmel, men det var den sidste dag! Jeg svarer på dit spørgsmål nedenfor: - Del gerne din mening om vores service, sejlsport, marine og medarbejdere, som du har mødt på basen. Personalet i charteret og marinaen var søde og hjælpsomme. Vi var i stand til at forlade den første dag ved frokosttid uden problemer. Jeg skal lige påpege et par ting: Sikkerhedsnettet var fuldstændigt utilstrækkeligt, den nederste del var ikke fastgjort til båden og havde et hul på mere end 30 cm (charterpersonalet tog nogle billeder). I betragtning af at vi havde en 3-årig pige ville hun falde ud i vandet. Vi rapporterede straks dette til personalet, før de forlod, og bad om, at nettet var rettet, men de formåede ikke at løse problemet, og så vi var nødt til at forlade alligevel. På vej tilbage bad vi om at få refunderet de betalte 50 euro. Personalet genkendte fejlen og spurgte mig, hvilket bureau der havde chartret båden. Jeg opgav dit navn, og i stedet for at anerkende godtgørelsen begyndte de at forhandle og tilbød 25 euro. Jeg havde ikke lyst til at forhandle, og jeg accepterede 30 euro, men jeg indrømmer, at denne holdning har irriteret mig meget, fordi vi betalte for en service, som vi faktisk ikke modtog, og mener, at det var et sikkerhedsudstyr og en risiko, mit mandskab. Derudover var internetmodemet defekt og fungerede kun et par timer om dagen og gik derefter ud. Faktisk brugte vi det meget lidt, fordi vi hver gang skulle frakoble batteriet og lade det køle af. Vi rapporterede også dette til personalet, de ikke, men foreslog enhver refusion. Båden var ikke i god stand, roret var meget hårdt, fordi hjulet var skævt, Windex var gået i stykker, jollen mistede luft. Ikke noget alvorligt, men noget mere vedligeholdelse ville være påkrævet. - Alle forslag eller anbefalinger om lystbådehavnen, ankerpladsen, værtshuset eller restauranten er mere end velkomne. Større pleje og vedligeholdelse af bådene. Marinaen var dog ren og med gode faciliteter. Tak og med venlig hilsen Daniele ”
Båd model: Elan 340 , sejlbåd
Dato: 06.08.2016
Beliggenhed: Kroatien , Biograd na moru


Del denne båd med dine venner



+ 0 Anmeldelse(r)  0 Anmeldelse(r)  |  Skriv en anmeldelse




Extra rabat   Extra rabat

sejlbåd Oceanis 48 Kaštela Kroatien
25%
Oceanis 48 2017
18.05.2024 - 25.05.2024
Senge: 8+2
4.491€ 3.368€/ 7 dage
per person 337€/ 7 dage
Kab.: 4 / WC: 4
Beliggenhed: Kaštela
sejlbåd Oceanis 48 Kaštela Kroatien
25%
Oceanis 48 2017
11.05.2024 - 18.05.2024
Senge: 8+2
3.591€ 2.693€/ 7 dage
per person 269€/ 7 dage
Kab.: 4 / WC: 4
Beliggenhed: Kaštela
katamaran Dufour 48 Catamaran PAROS Grækenland
30%
Dufour 48 Catamaran 2020
25.05.2024 - 01.06.2024
Senge: 8
9.990€ 6.993€/ 7 dage
per person 874€/ 7 dage
Kab.: 4 / WC: 4
Beliggenhed: PAROS
“Jeg er her bare for at fortælle dig, at vi overtog båden i går ...” Vis originalen
person Zoran Jelenovic
Lagoon 400 S2
2023-08-19
Beliggenhed: Pula
“Vi havde en dejlig uge!” Vis originalen
person Damir Brkić
Oceanis 34
2022-09-10
Beliggenhed: Pirovac
“ferien var perfekt, hvis prisen og kvaliteten af ​​båden passer til næste år, vil vi overveje at gentage turen….” Vis originalen
person Lubomir Franta
Bali 4.6
2022-08-13
Beliggenhed: Zadar